Vi städar Sörmland & Östergötland

Kvalitetspolicy

Detta styr oss och vår verksamhet framåt i rätt riktning. 

Specialister på underhåll

SSG utvecklar metoder och underhåller den fysiska miljön för människor att bo i, arbeta och resa i. Som specialister på underhåll tar vi ett stort ansvar för kvaliteten i våra leveranser.

Vi vill alltid möta kunders och samhällets behov av väl fungerande, hållbara produkter och tjänster. Det är grunden i vår vision ” nöjda kunder – långsiktiga affärsrelationer ”. Alla som arbetar i SSG har ett ansvar i att följa principerna nedan och integrera kvalitet i allt vi gör.

Vi vill vara kundens första val

Våra kunders och samhällets behov är grunden till vår verksamhet. Därför arbetar vi för att varje leverans blir en god referens för framtida affärer.

Vi sätter kunden i fokus

Vi sätter kunden i fokus och hjälper till att tydliggöra behoven. Vi anpassar vår leverans så att vi och våra tjänster möter dessa behov på kort och lång sikt. Som miniminivå följer vi alltid lagar, förordningar, normer och kontraktskrav.

Vi har utmanande mål och strävar efter ständig förbättring

Vi har en hög ambition och sätter utmanande mål avseende våra kunders nöjdhet och kvaliteten i vår leverans. Vi följer upp vår prestation och förbättrar ständigt våra metoder och arbetssätt för att möta kunders och samhällets föränderliga behov.

Vi har hög kompetens

Vi har den kompetens som krävs för att möta kunders och samhällets behov och nå våra mål. Vi säkerställer medarbetares och organisationens kompetens och förutsättningar genom utbildning och systematiskt lärande av egna och andras erfarenheter.

Vi tar ansvar

Vår yrkesstolthet gör att vi tar ett helhetsansvar för vår leverans. Därför ställer vi höga krav på oss själva och på våra leverantörer, kunder och andra samarbetspartners. Genom samarbete med alla involverade parter förebygger vi kvalitetsbrister och hittar rätt lösningar som möter behoven.

Affärspolicy

SSG Facility Services vision och mission är vår drivkraft och vår strävan. Vår affärspolicy utgör en grund för hur vår verksamhet och våra affärer ska ske för att vår kraft och strävan både ska vara möjlig och meningsfull.

Alkohol- och drogpolicy

Att förebygga missbruk av alkohol och droger* angår oss alla och innebär att vi har ett gemensamt ansvar för att uppnå en god hälsa samt en trygg och säker arbetsmiljö. Gäller på alla SSGs arbetsplatser.

GDPR integritet och sekretess

Vi följer GDPR integritet och sekretess riktlinjer, och om ni har några frågor är ni välkomna att höra av er till oss.

Kvalitetspolicy

SSG utvecklar metoder och underhåller den fysiska miljön för människor att bo i, arbeta och resa i. Som specialister på underhåll tar vi ett stort ansvar för kvaliteten i våra leveranser.

Miljöpolicy

SSG utvecklar metoder och underhåller den fysiska miljön för människor att bo i, arbeta och resa i. Hållbart underhåll är det begrepp SSG använder för att beskriva mer miljöanpassade och framtidsinriktade underhållsmetoder.

Personalpolicy

Alla nya medarbetare ska känna sig välkomna och uppskattade på SSG. Introduktionsplanen som tas fram till varje ny medarbetare ska underlätta att komma igång i arbetet och underlätta att känna trygghet i teamet.

Vår verksamhet

Hållbara facility tjänster, med fokus på människan och miljön.

Kundservice
Skicka ett meddelande till oss så svarar vi så fort vi kan.
Läs mer
Folk i rulltrappa
Klottersanering

Ta hjälp av oss för borttagning av klotter. Vi utför arbetet på ett miljögodkänt sätt, med produkter som är ofarliga för naturen.

Stenslipningar - SSG Facility Services
Stenslipning

SSG slipar alla typer av stenytor, från golv till tak. Rusta upp era stenytor till en miljövänlig och slitstark yta.

Fönsterputs - SSG Facility Services
Fönsterputs

Miljövänlig fönsterputs som effektivt och skonsamt tar bort smuts och stänk och får dina fönster att skina utan ränder och spill.