Vi städar Sörmland & Östergötland

Kvalitetspolicy

Detta styr oss och vår verksamhet framåt i rätt riktning. 

Specialister på underhåll

SSG utvecklar metoder och underhåller den fysiska miljön för människor att bo i, arbeta och resa i. Som specialister på underhåll tar vi ett stort ansvar för kvaliteten i våra leveranser.

Vi vill alltid möta kunders och samhällets behov av väl fungerande, hållbara produkter och tjänster. Det är grunden i vår vision ” nöjda kunder – långsiktiga affärsrelationer ”. Alla som arbetar i SSG har ett ansvar i att följa principerna nedan och integrera kvalitet i allt vi gör.

Vi vill vara kundens första val

Våra kunders och samhällets behov är grunden till vår verksamhet. Därför arbetar vi för att varje leverans blir en god referens för framtida affärer.

Vi sätter kunden i fokus

Vi sätter kunden i fokus och hjälper till att tydliggöra behoven. Vi anpassar vår leverans så att vi och våra tjänster möter dessa behov på kort och lång sikt. Som miniminivå följer vi alltid lagar, förordningar, normer och kontraktskrav.

Vi har utmanande mål och strävar efter ständig förbättring

Vi har en hög ambition och sätter utmanande mål avseende våra kunders nöjdhet och kvaliteten i vår leverans. Vi följer upp vår prestation och förbättrar ständigt våra metoder och arbetssätt för att möta kunders och samhällets föränderliga behov.

Vi har hög kompetens

Vi har den kompetens som krävs för att möta kunders och samhällets behov och nå våra mål. Vi säkerställer medarbetares och organisationens kompetens och förutsättningar genom utbildning och systematiskt lärande av egna och andras erfarenheter.

Vi tar ansvar

Affärspolicy

SSG Facility Services vision och mission är vår drivkraft och vår strävan. Vår affärspolicy utgör en grund för hur vår verksamhet och våra affärer ska ske för att vår kraft och strävan både ska vara möjlig och meningsfull.

Alkohol- och drogpolicy

Att förebygga missbruk av alkohol och droger* angår oss alla och innebär att vi har ett gemensamt ansvar för att uppnå en god hälsa samt en trygg och säker arbetsmiljö. Gäller på alla SSGs arbetsplatser.

GDPR integritet och sekretess

Vi följer GDPR integritet och sekretess riktlinjer, och om ni har några frågor är ni välkomna att höra av er till oss.

Kvalitetspolicy

SSG utvecklar metoder och underhåller den fysiska miljön för människor att bo i, arbeta och resa i. Som specialister på underhåll tar vi ett stort ansvar för kvaliteten i våra leveranser.

Miljöpolicy

SSG utvecklar metoder och underhåller den fysiska miljön för människor att bo i, arbeta och resa i. Vi kallar det hållbart underhåll!

Personalpolicy

Alla nya medarbetare ska känna sig välkomna och uppskattade på SSG. Introduktionsplan tas fram till varje ny medarbetare!

Visselblåsarpolicy

SSG Facility Services AB, org.nr. 556806-7895, strävar efter att bedriva sina affärer med integritet och i full överensstämmelse med gällande lagar och regelverk.

Vår verksamhet

Hållbara facilitytjänster, med fokus på människan och miljön.

Kundservice
Skicka ett meddelande till oss så svarar vi så fort vi kan.
Läs mer
Flyttstäd
Flyttstäd

Vi tillgodoser alla era behov vid flyttstäd. Med 30 års erfarenhet garanterar vi en godkänd flyttstädning.

Folk i rulltrappa
Klottersanering

Ta hjälp av oss för borttagning av klotter. Vi utför arbetet på ett miljögodkänt sätt, med produkter som är ofarliga för naturen.

Butiksstäd
Butiksstäd

Vår flexibla personal hjälper er butik med miljöanpassad städning och kontinuerlig kvalitetsuppföljning.

Stenslipningar - SSG Facility Services
Stenslipning

SSG slipar alla typer av stenytor, från golv till tak. Rusta upp era stenytor till en miljövänlig och slitstark yta.

Avbokningspolicy

  • Vid avbokning inom tre arbetsdagar eller mer kommer ingen debitering att ske.
  • Om du inte avbokar din tid senast tre arbetsdagar innan den bokade tiden kommer du att debiteras för en timme.
  • Vid avbokning mindre än 24 timmar som din bokade tid kommer du att debiteras för hela beloppet.

Det är viktigt att notera att vi debiterar för sena avbokningar för att kompensera för den förlorade möjligheten att boka om tiden för andra kunder.

Vi förstår att oförutsedda händelser kan inträffa och vi uppskattar att du meddelar oss så snart som möjligt vid avbokning. Genom att följa dessa avbokningsregler hjälper du oss att effektivt hantera vår tidsplanering och erbjuda våra tjänster till fler kunder.